Akce
Žádná akce není k dispozici.


Jídelní lístek

Dnešní nabídka jídelního lístku: Neděle 01. 05. 2016

Jídelní lístek na celý týden zde
Sdělte nám, prosím, z jakého důvodu vám váš zkonzumovaný pokrm nechutnal.
Děkujeme!

Pokud chcete, můžete ke svému hodnocení přidat i komentář.
Děkujeme!

Dnešní nabídka jídelního lístku není dostupná.

Legenda:
 
  • Alergenní a nesnášenlivé látky dle nařízení EU č. 1169 / 2011
 

Novinky

be...concept

untitled-jpg_06-08-2015_15-28-44.jpg
Vystupte ze svého dne do teplého, příjemného světa jídel, která přinášejí dobrou náladu ..

Simply to go

stg2-jpg_01-08-2015_10-05-46.jpg
Značka Simply to go cílí na mladou generaci a spotřebitele, kteří očekávají rychlé, ..

Zákaznická linka

obalka-jpg_15-05-2014_16-24-04.jpg
Využijte komunikační knihu a sdělte nám svůj názor.

Polévky bez přidaného glutamátu

pixmac000013365633-jpg_20-03-2012_09-47-19.jpg
Sodexo nabízí polévky bez přidaných glutamátů.

Kontakty a provozní doba

Manažer restaurace

Jaroslav Kubec

T: 603 899 971
E: provoz.ibc.fms.cz@sodexo.com

Provozní doba

Provozní doba8:00 – 16:30

Naše recepty a zajímavosti

Zdravé domácí zobání k televizi?

hummus-jpg_25-04-2016_19-51-30.jpg

Hummus z cizrny a avokáda

Na 6 porcí si připravíme: 1 plechovku cizrny, 1 avokádo, šťáva z jedné limetky, hrst koriandru, 1 stroužek česneku, 3 lžíce olivového oleje, 1/4 hrnku vody, 1 lžička mletého římského kmínu, 1/2 lžičky mletého chilli nebo podle chuti, větší špetka soli, pepř. Postup: Do stolního mixéru přidejte všechny potřebné ingredience. Avokádo oloupejte, vložte dovnitř a všechno dohromady dobře rozmixujte. Měli byste dosáhnout jemné konzistence bez hrudek. Pokud se vám zdá hummus příliš hustý, přidejte více vody. Nezapomeňte dobře ochutnat a popřípadě dodatečně dochutit. Solí, pepřem, chilli, jednoduše, co vám tam chybí. Ideální podávat se zeleninou nebo bezlepkovými krekry. Dobrou chuť!